Ce fain e la „Ia-mă, nene” când știi că la 11 ai microbuzul
și că-n rucsacul ăla ai bateria externă
plus chipsuri și suc
și șapca în caz de soare puternic
poți să dai luminozitatea telefonului la maxim
și să scrii versuri.
și să scrii versuri

E frumos la „Ia-mă nene”
când nu ți-e teamă că niciun șofer nu te ia în calcul
pentru că știi că microbuzul vine la 11,
Ai timp să rumegi ultimele zile
cu praful lor cu tot,
să îți adaugi frustrări
Să mănânci chipsuri
Să bei Cola
Să asculți rap
Și să râzi de fraza asta, „Ia-mă nene”

Ce fain e, în stația asta la 70 de km de casă
dar ce contează casa când ieri la parastas gagica aia frumoasă era cu tipul ăla de mână
și stai și te gândești: „Dă bine asta în poezie? Or să mă numească bacovian”. Nu, nu-i despre cimitir
Ci despre părul ăla blond ce umbla pe acolo
și mâna aia ce ține strâns altă mâna
Sincer să fiu, eu aș fi folosit-o altfel,
dar nu, n-o să am ocazia.

și n-am nicio treabă cu tradiția, dar la cimitir unde moșul ăla împușcat de trei ori în al doilea razboi mondial zace, am mers o singură dată,
acum,
și nu pentru el,
ci ca să-mi fac pasiuni
și mi-am făcut:
M-am îndrăgostit,
de starea de inconștiență

Ce fain e la „Ia-mă, nene” când toți nenii te lasă cu nasul în telefon și cu mintea în altă parte și tu scrii ca un idiot
că poate poate ajungi poet
și fetele vor spune „Nu pot să cred, ai volum” și tu să zici „Volumul ca volumul”
E fain aici, doar de n-ar fi fost blonda aia cu gagicul în cimitir ieri
și de-aș mai avea o pungă de chipsuri.
Până la urmă, depresia ca depresia, dar foamea?

Și de ce dracu fac cu mâna la mașini 

Și de ce dracu fac cu mâna la mașini

Și de ce dracu fac cu mâna la mașini

când microbuzul vine la 11?

Lasă un răspuns

