Frustrare #3/A dracu, meditația

Eram profesorul tău de Literatură atunci

nu-mi terminasem încă facultatea, dar îi citisem bine pe-ai noștri

mai prinsesem câte ceva și de la facultate

măcar pe atât cât să mă-ntrebi despre dezumanizarea lui Ghiță

ca eu să am prilejul să-ți bag mâna la sani.

Ei! Ce să faci? Nu se vine la meditația cu un student cu decolteu

Amintește-ți minoro câtă proză am făcut în primăvara aia

de nu mai știam ce-i literatura americană

Și nici măcar un vers de poezie,

Ai dracu cu metodica lor cu tot: învățământul pulii.

Nici măcar o poezie în trei luni?

numai proză
N-am făcut poezie

Și tu ai rămas virgină.

Lasă un răspuns

