Particip la concursul Spring Superblog 2017!

Am aflat abia acum de acest frumos concurs de blogging, adică la 12 zile de la începerea lui. Am ratat startul, cel mai probabil și locul de finalist, dar totuși am ales să particip. Am citit regulamentul și deja am văzut primele probe. E genial! (Spun asta eu – cel mai abstract blogger). E genial concursul pentru că oferă libertate de exprimare. Multe concursuri de acest fel sunt mai mult  de promovare a sponsorilor decât concursuri de blogging. Spring Superblog e diferit! Abia aștept să înceapă jocul. E ceva nou pentru un blogger care până acum nu a încercat altceva decât să nu satisfacă niciun gust artistic, emoținoal sau de alt fel. În genere, îmi propun să tratez concursul ăsta exact în stilul meu deconvenționalizat și liber. Particip, deci câștig! Cuget. deci exist* (cum putea sfârși altfel, decât cu un pamflet)

Lasă un răspuns

