Scrisoare către părinți

 

Dragi părinți,

Noi, studenții, liceenii, școlarii suntem oameni (sau mai puțin oameni) care ne căutăm drumul. Luăm totul de la viață, iar viața ne oferă multe: ne oferă droguri și băutură, cluburi ne oferă absolut orice putem lua de la ea. Și noi luăm! Dar voi? Voi, dragi părinți n-ați învățat nimic. Aveți 3 fete, iar prima v-a adus iubitul acasă la 12 ani și i-ați perimis. Acum e la prostituție în Germania. A doua a venit acasă însărcinată la 13 ani și i-ați crescut copilul, considerând nepot progenitura unui viola. Mai aveți o fată. Are 11 ani. N-ați învățat nimic!

Nu ați învățat nimic din faptul că iernile alea în care vă dădeați cu sania sunt o parte din voi. Dragi părinți. Fetele și băieții voștri de 5 ani îmi trimit cere pe facebook și învitație la ball pool, în timp ce eu încă mă dau cu sania. Nu ați învățat nimic, dragi părinți!

Nu ați învățat nimic din comunism. Când părinții voștri stăteau la coadă pentru o pâine și în afară de mâncare și haine nu vă ofereau nimic. Ați uitat! I-ați uiatat și pe ei! Ați devenit părinții noștri și noi vă iubim: că ne luați Iphone și Samsung, chiar și BMW. Poate de aia voi nu vă mai iubiți părinții, că ei vă făceau opinci și vă dădeau turtă să mâncați, iar noapte de noapte dormeau îmbrățișați cu voi. Copiii voștri au trei ani și trei camere. Stați cât mai departe de ei, prieten le e telefonul, iar dușmani le sunteți voi!

Dragi părinți, n-ați învățat nimic! Purtați pe buze „Copilul meu!”, iar el e al nimănui!

Îmi pare rău! Bunica m-a învățat să-i respect pe cei mai în vârstă decât mine, iar eu nu pot s-o fac! Atât bunico! Și pe ei i-ai învățat ce-i viața și își omoară copiii!

„Fata mea e cea mai bună!” Fata ta îmi dă cerere pe facebook și mă roagă să facem sex. Și are numai 14 ani!

Dragi părinți!

N-ați învățat nimic!

Ați dat naștere unor generații pe care tot voi le numiți Facebook! Și mă întreb: dacă noi suntem facebook, oare voi mai sunteți părinți?

Dragi părinți,

Nu ați învățat nimic și totuși viața v-a oferit numeroase lecții!

Lasă un răspuns

