Rugăciune

Mă rog la…

cu o religie abstractă-n minte

în care D-zeu e o femeie frumoasă

mă rog la…

 

Mă-nchin cu stânga

în fața unei pagini din Play Boy cu cea mai divină zeiță

și-ncep închinarea de jos în sus

ca actul să fie mai plăcut,

mă-nchin cu stânga

 

Mă rog stând pe spate, dezbrăcat

precum Dumnezeul meu din icoana facătoare de minuni

și-i cer îndurare

și puțină dragoste

mă rog stând pe spate, dezbrăcat

 

Îmi sărut icoana

cu cea mai mare dragoste și-n cele mai eterogene locuri,

îmi sărut icoana.

 

Și merg la biserică

să văd credincioșii cum intră în trupu-i

și merg la biserică.

 

Mă rog la…, căci ea a-ntărit în mine cea mai profundă frică

nu frica Dumnezeului pedepsitor

sau frica Iadului

ci frica de frumusește…

mă rog la…

 

Sursa foto: https: //www.google.ro/search?q=religie+goala&biw=1440&bih=794&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi00ou1-YzSAhVRsBQKHQKgD78Q_AUIBigB#tbm=isch&q=+dezbracat+in+biserica&imgrc=j9FTd3bP9GRfDM:

 

Lasă un răspuns

