Exerciții de logică

Poemul exclude familia!

        Intro: Simt nevoia să mă explic. M-au înnebunit tinerii, generația mea retardă. Ei nu mai există ca personalitate de sine stătătoare, ei se descriu prin persoana de sex opus, pe care CICĂ o iubesc. Toți tinerii sunt „iubitul cuiva” sau „iubita cuiva”, cei singuri, evident looseri. Saturându-mă situația în care sexul pueril și retard a devenit iubire pe buzele tuturor, vom face niște exerciții de logică, pentru generația MEA retardă, care fie nu va citi, fie nu va înțelege.

      Exerciții de logică

Dacă cei ce se iubesc își spun: iubit – iubită;

cei care fac sex își pot spune: sexus – sexa!

Despre cei care se iubesc știm deja că mereu vor sex, (e anatomic, deci de necombătut)

iar atunci când fac sex,

nu se opresc gândindu-se

dar tu ești iubitul meu, iar tu iubita mea, noi ne iubim; deci hai să ne uităm unul la altul

să ne contemplăm, să ne alintăm, să ne vorbim (dezbrăcăți) și doar atât;

Dezbrăcați? Știu – am mărit miza

Dar cum să gândească așa??

Fac sex, iar sexul are propria lui logică: se termină!

și iubirea are propria ei logică: începe sexul!

iar când tinerii se iubesc (partea aia non-sexuală, cu pupat, mângâieri, atingeri, „vrăjeli”)

se gândesc la sex!

iar când fac sex, o numesc iubire…

Atunci, dragi sexuși;

drage sexas:

Unde-i iubirea și ce înseamnă ea pentru voi?

2 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. 😂 amuzant articol….
    Tind să cred că iubirea o poți defini doar după o anumită vârstă.

    Apreciat de 1 persoană

    1. Aceeași părere o am și eu! Deși încă aparțin generației de care vorbesc, majoritatea dintre ei îmi creează frustrări.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

