și totuși exist (poemul frustrărilor)

și totuși exist:

în ciuda faptului că ea mă vrea mort, (Îmi cer scuze că am strecurat această frustrare, vor mai fi și altele)

chiar dacă ignor realitatea

și zi de zi omor ceva bun din mine,

totuși exist.

 

Cenușiu și abstract,

înconjurat de oameni

spațiu, timp, stereotipuri,

dau dracu realitatea și oamenii

și mă întorc cu fața către nebunii din ospicii, care trăiesc în propria lor fabulație

Există poezie mai frumoasă decât viața unui nebun?

Există viață mai frumoasă decât poezia unui nebun? (respectiv a mea)

 

și totuși exist,

ca să fiu un nebun printre nebuni;

să-mi băgați pe gât relațiile voastre amoroase

și eu să le refulez,

să fiți voi oameni,

iar eu să mă închid în propriul osipiciu

și să nu mai auziți nimic de mine.

 

Din când în când unii vor întrbea:

oare mai trăiesțe nebunul, iar eu din ospiciu voi răspunde:

hahaha…și încă exist!

 

 

Lasă un răspuns

