Arta de a scrie tâmpenii sau un poem impertinent

E simplu:images
artă, pentru că a existat absurdul avangardist;
tâmpenii, pentru ca deconventionalizează, oripilează, inhibă.

Vin în întampinare la ceea ce citesc
cu ipocrizie,
pentru că literatura nu e atât de impertinentă precum mi-o doresc
și atunci cand citesc Eminescu,
scriu despre sex,
iubirea lui romantică, nocturnă, lângă izvor, sub lumina lunii (etc) ma oripilează,
cu toate ca-mi starnește o fantezie interesantă…

Imi plac mult avangardiștii: au simtul impertinenței (sa se-nțeleagă cum trebuie)

iar Amelie Nothomb m-a fascinat: 4 carți într-o seară (record).

Iubesc poezia lui Bogza: poezia lui fara petrol
și îl apreciez din ce în ce mai mult pe Brumaru.

Prin ei am descoperit arta de a scrie tâmpenii
(Precizez: arta de a SCRIE, nu de a citi)

Îmi exersez uneori ipocrizia
și ma surprinde să văd că sunt oameni care citesc:
Vă iubesc! Voi sunteți garanția mea că sunt încă un tâmpit cu acte in regulă.

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Tocmai am citit! Ești plin de umor, îmi place!!! 😀

    Apreciat de 1 persoană

    1. Multumesc pentru aprecieri. Poezie place si asa. Din punctul meu de vedere persoanele care apreciaza un text care arata asa, sunt open mind si inteligente. Eu ma exclud, cu toate ca scriu poeziile pe care mi-as dori sa le citesc. In fapt, conteaza doar cei ce inteleg. 😉

      Apreciat de 1 persoană

      1. Mie greu îmi atrage atenția vreun text! Cel de mai sus m-a prins tare!

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

