distrug corola de minuni a lumii

distrug corola de minuni a lumii

sau pe a lui Blaga
ce  taine vedeai tu in flori, Luciane?

in florile alea de pe cavouri si morminte

sau din mainile fetelor inca virgine.

Drept dovada ca nu-i nicio taina in ele,

n-au putut tine pasul cu eternitatea ta.
Am scuipat ochii,

ochii aceia care ma priveau dezgustati,

i-as fi scos din orbite, dar mi-era teama de privarea de libertate

iar din buze am scos cea mai inalta taina:

taina buzelor femeilor

femeile pot face sex si cu buzele

…ori morminte

ori mormintelor!? te las sa le duci tu misterul mai departe

ai tot dreptul.
eu nu strivesc corola de minuni a lumii, 

eu o distrug!

5 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. 😉 m-a amuzat acest poem

    Apreciat de 1 persoană

    1. Ma bucura mult faptul ca exista oameni care apreciaza „impertinenta” mea creatoare!

      Apreciat de 1 persoană

  2. Mih spune:

    Un stil aparte, curajos! Imi place!!!

    Apreciază

    1. Mulțumesc! Poezia mea vrea să se debaraseze oarecum de convențiile literare. De multe ori îmi iau palme pt. faptul că îndrăznesc prea mult. Pe de altă parte, eu am tinerețea, timpul de partea mea și părerile puținor oameni care înțeleg că nu ipocrizia mea produce astefl de texte, ci altă parte a mea. Mulțumesc încă odată pt. apreciere, orice gând bun contează.

      Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

