Privind cu umor o tipă în depresie

shutterstock_101754583

Deprimant!

(nu eu)

stătea una

nesimţit de urâtă

pe o bancă

ţinând o ţigară în mână.

 

ochii negri, păr brunet, unghiile roşii şi ţigara în mână

 

Era nesimţit de urâtă

 

Era dezolantă

(o priveam cu o aşa mare bucurie)

 

Stătea pe o bancă

avea ochii îndreptaţi spre fumul de ţigară

şi fumând se pierdea în el

În el?

 

Nu ştiu dacă era nesimţit de urâtă sau aşa mi se părea mie,

dar nu vedeam nimic plăcut la ea.

O priveam…

trenul mai avea de stat vreo 20 de minute în gară

m-am gândit s-o transform în ceva care să-mi placă mai mult (aveam timp destul)

m-am gândit prima dată s-o desfigurez (impuls sadic de creator),

apoi am vrut să o fac ceas

(cel de la mână era uzat)

dar într-un final m-am hotărât să o las tot femeie.

 

O priveam din tren,

ea stătea afară pe bancă.

mă gândeam cum să creez frumuseţea…

şi am început prin a o dezbrăca

I-am adăugat o mână şi i-am luat un picior,

i-am stins ţigara şi i-am aprins trabucul,

i-am scos ochii.

Apoi i-am luat o mână şi i-am adăugat un picior,

şi i-am pus ochii înapoi,

îi pierdusem hainele aşa că am lăsat-o goală.

 

O privesc din nou:

devenise nesimţit de frumoasă .

 

M-am uitat mai atent:

ochii negri

unghiile roşii

păr brunet.

Nimic nu se schimbase

şi totuşi era nesimţit de frumoasă

şi dezolantă

de ziceai că Woland şi Ieşua trăiesc în ea.

 

Şi totuşi era nesimţit de frumoasă!

 

(Aşa am scris poezia)

3 comentarii Adăugă-le pe ale tale

  1. Superb! Ai un stil nebun de a scrie!!!

    Apreciat de 1 persoană

    1. Multumesc mult pentru aprecieri! Putini inteleg nuditatea asta a limbajului meu!

      Apreciat de 1 persoană

      1. Pentru puțin! Iar pentru cei care nu o înțeleg, nu știu ce pierd! 😉

        Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

