Despre cum mi-am futut in gura destinul ca sa nu raman prost

image

Se presupune ca eram prost. Cu prieteni prosti, ratati, care nu stiau sa scrie corect si ascultau manele.
Eu eram ala mai putin integrat. Riscam putin, nu ascultam manele. In rest, eram ca ei.
Si-am descoperit o carte. „Stejarul din Borzesti” se numea parca. Am citit-o. Mi-am futut pentru prima oara in gura destinul. A fost momentul zero.
As fi putut avea o viata atat de faina.
Sa ma apuc de fumat si baut si umblat prin cluburi cu fete de 2 lei cu tot cu haine.
Mi-a trebuit mie cartea aia stupida, bagata pe gat de proful de romana.
La dracu, apoi Jules Verne. Mai tarziu, Dostoievski, Tolstoi, pana la Kafka, Bulgakov sau Iaru.
Imi futeam destinul cu fiecare carte. Obsedat sexual.
Daca n-as fi citit atat, as fi putut termina sau nu liceul. Sa plec in Anglia sa fac bani, apoi sa-mi cumpar o masina.
Ce viata am ratat.
Puteam fi prost, fara sa stiu cat sunt de prost. Sa ma laud cu tabla din fata casei si cu tipa care ma ajuta sa termin banii.
M-as fi bucurat sincer de realitatea mea infecta, dar m-as fi bucurat.
Am ales sa judec. Mi-am futut destinul in gura: am citit pana cand am capatat discernamant si au inceput sa ma deranjeze multe.
Ma enerveaza multi oameni (din diferite motive) si politica sau frigul iernii. Si atunci cand am motive sa stau sau cand nu am.
Ma enerveaza multe.
Pentru o muie, atata suferinta. Curata viata prostului!

Lasă un răspuns

