DESPRE O IOANA MARIA GOALĂ

am spart geamul care mi te a Arătat Prima DATĂ

ioana maria

stătei pe scaunul din fața mea și nu te observasem ne despărțea spătarul

te am recunoscut cu greu Erai rereîncarnată și îmbrăcată în haine de toamnă

iar  Geamul Era murdar de ploaie.

 

m-am trezit scriind pe telefon versuri

ca și cum hainele tale curgeau prin mine și ar fi ieșit nenorocite rime

dacă n aș fi încercat să te dezbrac

așa, mi A fost greu să mă gândesc ce scriu, îți lăsam hainele să curgă

corpul tău din ce în ce mai gol în reflecția murdară a geamului mă fermeca
13087100_1459166937442357_4497222862623918612_o

tu erai palidă și udă,

și hainele tAle curgeau prin mâinile mele ioana maria

 

eraI goAlă în autoBuzul 100

toți oamenii se uitau la tine

și ți cĂutai hainele în disPerare

dar ele PărĂsiSeră de mult autobuzul

eu te privesc râzând,

Te priveam pentru că erai actrița mea preferată din La grande bellezza

și râdeam pentru că jucai perfect dându-te cu capul de geam!

 

jucasei perfect acolo, stând în fața mea lăsând geamul să te privească

jucai perfect că ești a mea

a poeziei melE

când de fapt tu erai a gemului ce te privea ioana maria și în care urmai să-ți găsești eternitatea

 

am spart geamul care mi te a arătat prima dată

ioana maria

Da Ioana Maria dincolo de geamul acela

începea celălalt tărâm al vieții

și noi n am fost până acolo niciodată

 

 

Un comentariu Adăugă-le pe ale tale

  1. A republicat asta pe narcistraistaru și a comentat:

    Adaptare

    Apreciază

Lasă un răspuns

